İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 635 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

Yağmur Suyu Drenaj Projesi

12.04.2018 71 Görüntülenme

Karabük ilimizin geneline hitap edecek olan YAĞMUR SUYU DRENAJ projemizin çizimleri tamamlanmış olup, ilimize ait mahallelerimizde aşama aşama drenaj ve kanal hatları ihale edilerek yapılması planlanmaktadır.

Post

İlave Atık Su Arıtma Tesisi Projesi

12.04.2018 76 Görüntülenme

Karabük İli, Merkez İlçe, Kurtuluş Mahallesi, Haddehaneler Mevkiinde yapılacak olan ve yaklaşık 145.000 kişiye hizmet edecek İLAVE ATIK SU ARITMA TESİSİ ile mevcut Atık Su Arıtma Tesisimizin yükünü azaltmayı planlamaktayız.

Post

Katı Atık Düzenli Depolama Tesisi Projesi

12.04.2018 70 Görüntülenme

Karabük İli, Merkez İlçesi, Kaleköy, Akderebaşı, Kaynarca Mevkiinde yapılması planlanan KATI ATIK DÜZENLİ DEPOLAMA TESİSİ projemiz 10 Hektar alan üzerine, günlük yaklaşık 100 Ton evsel atığın (çöp) düzenli depolama tekniği ile bertarafının sağlanması planlanmaktadır.